Praktik hos Anne-Carin

Hej Bloggen!

Morgonen startade väl inte exemplariskt med tanke på att min buss jag skulle ta imorse aldrig kom. Stod och väntade i drygt 30 minuter men gav sedan upp och gick hem och gick in på datan och kollade på SL. Där stod det att den bussen var inställd pga vagnbrist? Va? Jahaja. Så jag funderade på om jag ska ta igen hela praktiken på påsklovet istället, men Josefine räddade mig och jag ska nu ta busse nsom går om 25 min så hämtar hon upp mig i tungelsta :) Tjohooo!

Sitter och tittar på hästar på bukefalos, och jag blir såååååååååååå sugen på att skaffa häst. MIN alldeles egna den här gången... Nu har ju mamma Lola och det kan hon gott ha, dom passar väldigt bra tillsammans. Ska se till att ha ett jobb så jag kan ha häst efter studenten. Fatta vad skönt... Jag saknar det verkligen. Är det något jag ska hålla på med i livet så är det djur och hästar, inget snack om saken... Mitt hjärta brinner för det här.
Fast det har varit skönt att ha tagit en paus, det har det. Göra lite andra saker, kunna ha mycket fritid... Men nu är det dags igen, det känner jag. Skönt att känna lite glöd...

Nej nu ska jag äta lite frukter och sedan gå upp till bussen och hoppas på att inte den också är inställd, fast det är den inte. Men det skulle ju vara typiskt om jag missar den också...

hej svejs!


Anne-Carin Klinge, B tränare i Dressyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback