Long time no seeeee

Hejsan! Det var ett tag sedan... Och det beror nog på att jag inte varit hemma typ alls på ett tag.
Är inte hemma nu heller, men whatta heck. Måste ju uppdatera!

Jag har inte gjort så mycket annat än att gå lite i skolan och ätit massa onyttigt och gått upp i vikt... Asså helvete det här måste ta ett slut. Jag var på gymmet idag, det var skönt, men jobbigt. Men måste fan ta tag i detta nu.
Det var ju beach 2010?! Har gått alldeles för många kilo och om det inte syns, bra, då har jag lyckats med att dölja det! Haha.. Nej men seriöst, måste bli mer hälsosam, märker att jag mår sämre när jag bara trycker i mig godis och kakor... Håller på att lägga upp en träningsplan så det ska nog gå bra... Ska till gymmet på lördag eller söndag igen sedan nästa vecka blir det 4 ggr till sen jobbar ju jag hela helgen.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt, helgen ska jag spendera med Josefine, imorgon ska hon få hålla på med mitt hår och så ska hon sminka mig och sådant, hehe. Jag ska även göra gele naglar, finally. Har varit lite osäker på om jag har fått det för min chef men det gick braaaa.

Nu ska jag ladda ner några filmer och sedan sova, jag gick frivilligt upp strax innan sex idag (wierd jag vet...)
Vill spåra i helgen, så vi får se vart lördagen för oss... :D


Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback