Konstig mage, jag kanske har blivit som Josefine?

Josefine har ju problem med sin mage, och nu har jag fått problem med min. Kan det vara så att hon smittat mig?
Nej, skämt och sido. Min mage är inte riktigt kry alltså. Mår illa, eller inte illa så att jag vill spy... Fast ändå mår jag illa. Jag blir äcklad av mat i princip, och bläää. Åt en tallrik gröt imorse, åt för visso aldrig upp allt, men ändå.

Vaknade imorse upp av världens snebena, okej inte världens, men en snebena i alla fall. Och nu funderar jag på om jag ska duscha hos Josefine ikväll, eller om jag ska duscha innan jobbet. Problemet är bara att om jag duschar innan jobbet så kommer jag vilja duscha håret sen igen, för håret blir totalt förstört av kepsen man tvingas ha på sig när man jobbar. Duschar jag hos Josefine finns det en chans att det blir stressigt, och så vill vi ju inte ha det. What to do?

Jag vill även tala om att i förrgår så var jag och gymmade. Jag sprang i ca 30 minuter, okej jag erkänner, jag gick en del också, men dock i högt tempo. I alla fall, jag körde ben, ett kort intensivt pass där jag gjorde bencurl för baksida lår på maskin, utfall med 5 kilos vikter 10x4 (tror jag) på varje ben. Jag började med utfallen, det kanske inte var en sån bra idé. För jag orkade inte köra bencurl framsida lår, knappt. Kämpade på och det gick helt okej men sen skulle jag göra benpressen. Den gick åt skooooogen, benen bara skakade. Jag tänkte: helvete vilken träningsverk jag kommer att få.
Och ja, det fick jag. En sjuk träningsverk! Helt störd. På ett sätt är det skönt, men det är inte skönt att gå i trappor, eller att ställa sig upp och börja gå efter man suttit ner eller liknande. Steeeeeeeeeeelt haha. Pga denna träningsverk och min konstiga mage kunde jag inte träna igår, och jag jobbar hela helgen... Så det får bli tills måndag jag lägger upp ett riktigt schema. Ska ta ut min PT - timma också någon gång framöver...

Nä nu ska jag fortsätta chilla! Ikväll blir det lokalfest med finis, toby och hans kompisar. Det blir kuuuuuuuuuul!


Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

TRÄNING 4 LIFE!!!

2010-03-17 @ 17:19:41
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback