Jag är inte hemma så mycket

Det är därför jag nästan aldrig uppdaterar längre! Men idag så kan jag skriva ett litet inlägg... Så, vad har hänt de senaste dagarna då? Hmm..

I fredags gjorde jag äntligen mina naglar hos Melina, det blev jätte fint! Lägger upp bild i slutet av inlägget. Jag var med Josefine fredagen och sov där... Gjorde pannkakor och hämtade Tobbe på Muskö, jätte nära Martins landställe... Världen är allt bra liten. Sedan sov jag hos Martin på lördagen om jag inte minns fel. Stannade där tills måndag. Gick i skolan.. Har sovit hos Martin några dagar och varit hemma två dagar den här veckan hittills.
Jag har varit på gymmet varje dag också! Det har gått bra. Måndag, onsdag och fredag är motions dagar, eller i måndags så sprang jag i 20 min och gick power-walk i 40 min. Igår så var jag rätt trött så jag stod på crosstrainern i 30 min bara men det gick räcka. På fredag ska jag göra intervaller med fokus på en del lutning, får se hur jag klarar av det. I tisdags körde jag lite ben+rumpa samt mage, bröst och lite rygg. En liten genomkörare, dock inte speciellt tungt. Lite träningsverk har jag men inte så farligt. Idag hade jag tänkt att köra slut på mig själv haha, det blir förmodligen ben+rumpa igen men lite fler övningar och sedan tänkte jag träna lite biceps och triceps med hjälp av fria vikter. Innan jag kör styrka så värmer jag alltid upp, och har nu börjat med 20 min/1 mil på cykeln med ett visst motstånd.

Det allra svåraste är att äta rätt tycker jag. Jag älskar mat. Det är jätte svårt för att sluta okynnesäta till exempelt. Inte för att det händer hela tiden varje dag, men ibland så äter jag bara för att jag är så sugen på det, trots att jag inte är hungrig. Har ganska dålig självdisciplin men jag jobbar på det! Som igår, då gjorde pappa kyckling i curry och jag gjorde en sallad med blandsallad, paprika och avocado. Hur mumsigt som helst! Älskar avocado nu för tiden. Men det tar 3 veckor för hjärnan att vänja sig vid något nytt så jag ska verkligen försöka klara det här nu. Behöver verkligen gå ner i alla fall 5 kilo (fett).

Vi tar studenten om 5 veckor. 5 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!! Det är helt SJUKT! Jag har ingen studentklänning.... Hehe. Får ut och leta efter en snart. Hur fan ska jag ha råd att åka till cypern? Eller rättare sagt, hur ska jag ha råd att leva i cypern i tre veckor, haha. Men det kommer att lösa sig, jag har ju några back up planer. Eller en plan kanske, haha. åÅååååhhh sommar och sol! Fan vad jag längtar till sommaren. Ska göra ALLT jag känner för. MMmm!!
Nu är det dags att åka till skolan. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback