Fy skäms Julia!

Jag har varit riktigt dålig de senaste veckorna. Bara ätit massa onyttigt och inte tränat... Det värsta är att det är typ som en vana nu så även fast jag inte är sugen på godis eller liknande, så köper jag det ändå. Som idag, jag köpte två nötcreme, riesen och bilar men jag är inte ens sugen? Slöseri med pengar... och bara massa extra kilon som jag ändå inte vill ha. Dags att bryta mönstret och utmana mig själv... INGET GODIS.

Hur många gånger har jag sagt det här då? Huuuuuuuuuuuuuur många gånger som helst. Men jag behöver självdisciplin, så det är det jag ska ha nu. Åtminstone ska jag sträva efter det, och försöka så mycket som möjligt att få det! Helt ärligt så är jag sjukt sugen på typ färsk ananas just nu. Mmmmmm
Det är så jag ska börja, jag kommer att intala mig själv att frukt är godare än godis, och gör jag det tillräckligt mycket så kommer det självklart att fungera eftersom det är så hjärnan fungerar.
På måndag sätter jag igång med träningen på allvar med noggrann planering. Proteinet får vi inte glömma!
Är jätte sugen på att träna, men den här veckan har det inte blivit av pga jag helt enkelt inte orkat, speciellt inte nu när jag jobbar i stallet hela dagarna och går upp tidigt... Förstår inte hur ni som har skola OCH häst orkar!
Antar att det är en vanesak... Men som sagt. På måndag så sätter jag igång igen. LÄNGTAR! :)

Kommer förmodligen byta gym sen till iForm i Haninge för att jag och Josefine ska börja träna tsm, ingen aning om vad det är för gym men det är säkert as bra där också! Juste, jag har ju en PT-timma också jag får utnyttja, så den ska jag utnyttja om två veckor hade jag tänkt. Blir mycket motion nu i början...

Mycket snack om träning men nu ska jag fixa tvätten sen ska jag sova och upp tiiiiidigt...
Pöss å kräm


Hård träning fram över... KUUUL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback