Flyttar till mami imorgon

Vet inte om jag nämnde det i föregående inlägg men jag ska flytta till mamma imorgon. Pappa ska flytta, vart vet jag inte, men förmodligen kommer det krävas renovering så jag ska bo hos mamma så länge. Kanske till och med stannar, vem vet? Så imorgon efter mamma varit i stallet så lassar vi in alla min saker, kläder, dator, skor, ja rubbet i hennes lilla bil och åker hem. Har inte bott hos henne på två år! Helt sjukt. Och nu har jag växt lite (inte på längden) så jag tror detta kommer gå jätte bra. Men jag lär nog vilja ha en del förändringar i hushållet men det ska nog mamma gå med på tror jag, hehe...

Tränade lite idag, blev inte något jätte hårt pass men istället för att köra styrka så körde jag intervaller(med lutning) idag i 20 min. Det var rätt jobbigt under tiden men det är inte så konstigt heller eftersom jag aldrig har lutning på bandet när jag går/springer. Får se vad jag gör imorgon... Blir nog bandet igen tror jag + styrka imorgon! Kanske går en prommenad på morgonen när jag vaknar också. Fast då blir det nog den korta rundan på 30 min. Vet inte om jag orkar gå den långa. Orkar gör jag nog, men jag har ingen motivation för det. Fast man vet aldrig! Jag hoppas att jag vaknar upp imorgon och känner att jag vill träna tills jag spricker! Haha

Tryckte i mig sååå mycket mat idag, är proppmätt. Åt halva tallriken med sallad (om inte mer) och sen en portion lasagne. Det var muuuumsigt!!

Nej nu ska jag gå och göra något annat, vad vet jag inte.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mammi

Förändringar???? HAHAHA

Det är så bäst att du kommer!

2010-03-26 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback