Ett stort beslut

Efter ganska mycket om och men och många tårar så har jag själv kommit fram till att trots allt ska ge mitt och Martins förhållande en sista chans. Och jag vet hur många av er i min närhet kommer att reagera på det här, och jag förstår er. Vad som är realistiskt och inte, kan jag inte svara på just nu. Jag vet att jag måste göra det här, gå min egen väg och lära mig, och se själv, vad som är bäst och inte. Jag vet inte om det här är bäst, eller om det är bäst att gå separata vägar... Det är väl det vi ska ta reda på antar jag. Detta har vi tillsammans kommit fram till, och ingen av oss vill leva i det vi har levt i. Om det kan bli bättre eller inte vet jag inte, det får tiden berätta. Jag väljer att lägga ner lite mer och energi på det här för att det är det jag vill jutst nu helt enkelt. Ångra eller inte ångra, det får som sagt framtiden avgöra.. Och det är något jag är beredd på att ta.

Jag har under den här stormiga veckan som har gått, blivit otroligt rörd över det stöd jag fått. Jag har aldrig sett att det finns så många som bryr sig förut, men nu gör jag det. Och jag hoppas att ni inte tycker att jag "sviker" er, eftersom ni stöttar mig i vått och torrt. Att ni tycker att jag inte lyssnar på vad ni säger, för det gör jag, även om jag kanske inte följer upp till det. Oavsett hur det slutar, eller inte slutar, så hoppas jag att ni står kvar vid min sida, precis som jag kommer göra vid eran.

Det finns några personer som har varit ett extra stort stöd för mig, och min kärlek till er är obeskrivlig. Jag kommer att stå vid er sida tills ni inte längre vill ha mig där, och jag kommer att göra allt för er.

Jag kommer inte att ta detta så lätt som vissa kanske tror. Det är en otroligt tuff och jobbig väg som väntar, oavsett hur det blir.. Antingen blir det en helomvändning, eller så kommer det fortsätta som det har varit och då vet vi vad som behövs göras.

Jag kommer att klara mig, oavsett vilken väg jag än väljer att ta. Och jag har några få som jag kommer hålla stenhårt i, och dom få personerna har visat mig att det finns annat än det liv jag har levt. Jag kommer tack vare er att göra allt jag vill göra. I promise!

Vi får se vart den här vägen slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback