Tjosan

Idag har jag inte gjort mycket mina vänner. Gick upp, åt frukost... Satt vid datan(gjorde en rest)... Åt lunch... Satt vid datan... Åt lite.. Vilade. Och sen tog jag mig i kragen och följde med pappa till gymmet. Det var najs! Sprang runt 2 km (riktigt stolt över mig själv, jag som knappt klarade nåt alls förut) och tränade armar så det räcker och blir över, och mage! Sen solade jag också, det var behövligt. Jag känner lite ångest för jag verkligen älskar sötsaker, och det är väl inte det bästa att käka sådant om man vill ha resultat.. Men ska köra på rätt hårt, inte för hårt så klart, men kommer nog besöka gymmet varje dag, men vissa dagar ska jag bara springa då alltså. Det är det ju inget fel på, eller?

Jahapp så vad händer denna vecka då...? Imorgon ska jag träffa Fanny och vi ska shoppa gärnet! Sen ska jag kanske sova hos henne, det beror på vad jag ska göra på onsdag. Har inte bestämt mig ännu riktigt... Har massa rester jag ska göra bland annat.

Men jag kommer inte på vad jag ska skriva.. ska snart gå å titta på tv och trycka i mig massa bullar.. Okej två stycken kanske.


Hejsvejs!





Jag satsar på samma bränna i sommar.. För det krävs 4 veckor utomlands. Hur ska jag ha råd med det? Känner mig sugen på en tre veckors resa i alla fall! Skulle va sköj.

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback