tjenizZzzZ

Idag har jag varit i skolan och lyssnat på Johan som har föreläst om förintelsen, i alla fall lite av det. Det blev mer historia.. Vi ska nämligen hålla på med förintelsen hela veckan, ska bli kul!
Efter skolan åkte jag till gymmet, sprang intervaller 4,2 km - 30 min - 250 kcal. Gäller att utmana sig själv hela tiden och jag tycker det är grymt kul, och jag är även väldigt stolt över mig själv att jag klarar av detta så bra!!
Sitter just nu och ska beställa hem 8 kg protein pulver, iof ska jag pappa och Magnus dela men det blir nog jätte bra :) Beställde en hallon + vanilj, får se hur dessa smakar... Jag har lust att smaka alla smaker så jag vet vilken som jag tycker om bäst. Jag menar, eftersom man ska dricka 2-3 proteinshaker om dagen så är det väl en bra idé om man tycker om det man dricker?


Köpte förresten ett par boots här om dagen.. Visst var de snygga?! Jätte sköna att gå i dessutom..



Ska hoppa in i duschen snartis! Det var meningen att Martin skulle komma men han bangade. Jag är lite sur på honom nu.


Uppdaterar senare kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

uuuurcooola, bra smak! :)

2010-01-26 @ 22:09:02
Postat av: Julia

tack mamma! visst var dom balla? ja diggar dom stenhårt hehe

2010-01-27 @ 08:39:14
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback