Tired!

Hej alla läsare (eller ska jag säga familjen och vännerna? ;) haha)
Kom nyss hem från gymmet där jag och Gabbi gymmade. Hon körde rygg, bröst och mage. Jag körde ett kort men ganska tungt benpass och sedan 18 min på springbandet. Är så stolt över mig själv!! Så här ser min träningsvecka ut den här veckan:
tisdag: mage, rygg och armar + 20 min på bandet
onsdag: 60 min spinning (activio)
torsdag: ben + bandet
fredag: ledig
lördag: ledig (om jag är hemma så träning, armar och mage + bandet, annars detta på söndag)
söndag: läs ovan

det låter väl bra? jag tycker det i alla fall! Fredag eller lördag är en äta-vad-jag-vill dag också! :)


Är riktigt trött så jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag. Antingen så ska jag kolla på twilight, eller så ska jag läsa boken. Innan det så blir det middag och en varm dusch. Kanske ska måla tånaglarna också, för att få mina extremt vackra fötter ännu vackrare! Något jag verkligen vill är att åka utomlands i sommar. Så jag ska nog börja spara hälften av min lön efter att jag betalat räkningar varje månad nu, med start med januari lönen. Tror ni jag får ihop tillräckligt mycket pengar tills sommaren? Jag hoppas det!

Drömmen skulle vara att åka till Thailand i tre veckor nästa vinter. Skulle så jävla gärna bara vilja åka runt till massa olika öar och sådant. Följer Tyras och Kenzas bloggar och just nu är de ju i Thailand med sina pojkvänner och de verkar ha det såååååå skönt. Fan jag ska nog vinna på lotto tror jag.. Det låter som en bra idé i mina öron! 

Smell ya later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback