seeeeeeeeg

Jag har haft en riktigt seg dag idag, det har varit skönt men ändå inte. Halv sju ikväll är det spinning och jag hoppas att jag och Magnus hinner åka förbi sassa grillen här i tungelsta och hämta ut allt 8 kg protein som jag beställde iförrgår.

Ååh pratade precis med Martin om våran resa till cypern i sommar, vi kommer förmodligen åka i tre veckor och vi har redan hittat hotell och sådant för ett rätt bra pris så vi ska boka så fort jag pratat med min chef. Kommer att få ihop pengar och om jag inte gör det så löser det sig på något sätt ändå, det är jag säker på. Man betalar ju typ en tusing eller något nu när man bokar till i sommar och betalar allt en månad innan man åker så jag har ett tag på mig. Kommer att spara pengar varje månad, minst 2000 kr beroende på vad jag får i lön! :) Jag vill verkligen göra det här och visst man skulle kunna tycka att körkort är viktigare men jag kommer att ta det också, det vet jag. I nuläget prioriterar jag den här resan, vi kommer att göra massa spännande grejer, förhoppningsvis! Kollat upp lite priser och det är inte alls så tokigt.

Martin ska börja träna nu också så det ska bli super kul!! Tråkigt att han inte bor nära mig så vi kan träna tillsammans, men det får gå ändå. Det kommer bli super bra för honom som är så trött hela tiden. Han kommer få suuuper mycket endorfiner och bli jätte pigg!! Hihi

Lantiana Gardens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback