Så var det söndag igen

Hej alla soffpotatisar.

I helgen har jag varit hos Martin och vi har haft det jätte bra. Så himla skönt! Vi såg ju Avatar (3D) i helgen. Det var fan den bästa filmen jag någonsin sett. Jag gillar den starkt! Ååh jag vill se den igen!! Skulle kunna se den hur många gånger som helst. Jag vill att de ska göra massor av uppföljare! Verkligen min typ av film. JAG SKA SE DEN IGEN SÅ FORT JAG FÅTT LÖN, haha.

Hur som helst, jag har bara tagit det lugnt i helgen (inte varit ute på krogen alltså) och körde intervaller på gymmet i lördags och brände kalorier (behövligt, åt lite mycket godis i helgen - men whataheck), och idag körde jag rygg och armar men jag kom inte åt ryggmusklerna ordentligt även fast jag körde på maskin samt "manuellt". I alla fall så var det sjukt kul, både jag pappa och Magnus var där och Magnus hjälpte mig en del. Var heeeelt slut i underarmarna, kom som sagt inte åt ryggmusklerna så bra, men det tar nog några gånger. Jag har gaaaaaanska svaga underarmar, det var antagligen därför jag kände av dom så pass mycket, men helvete dom kommer bli gigantiska om jag tränar dom, ska verkligen försöka att inte träna dom allt för mycket hehe.

Veckans mat och träningsschema ser ut så här:
Kom på att jag inte orkade skriva matschema eftersom jag inte vet vad jag kommer äta till middag men jag kommer iallfall äta kesella/äggmacka till mellanmål, gröt till frukost och sedan vet jag inte så mycket mer.

Måndag: Mage (Diagonala crunches, två magmaskiner, V-up, vanliga crunches, ) + 25 min intervall på springbandet
Tisdag: Ben + rumpa (Benpress, bencurl fram + bak, knäböj, raka marklyft)
Onsdag: Spinning activio 45 min
Torsdag: Bröst + armar (fria vikter, biceps maskin, triceps maskin, bröstmaskin 1 + 2)
Fredag: LEDIG
Lördag: 25 min intervall på springbandet
Söndag: Axlar och rygg (diverse olika maskiner)

Jag är på gymmet sex dagar i veckan, men tränar ju kondition tre ggr och resten på gymmet tre ggr vilket jag tycker är lagom :) Så länge min kropp inte säger ifrån så är det ju helt lugnt! Jag har klarat mig bra denna vecka i alla fall. Jag tar heller inte ut mig till max på varje pass, utan väljer några pass jag ska fokusera på x-tra mycket.


Nu ska jag göra något annat tror jag! Got natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback