Morr'n

God morgon!

Skola idag då. Känns helt okej faktiskt!
Börjar dagen med två stekta ägg och en kopp grönt te. Efter skolan ska jag träna, och idag blir det mage, rumpa, baksidalår, fram sida lår och möjligtvis något mer. Men det var ett tag sedan jag körde det så. Sen blir det intervall på löpbandet i 20 min! Efter det ska jag sola i 20 min, måste ju bättra på brännan. Bäst att börja i tid så man kan gå barbent utan att vara allt för vit när säsongen tillåter.. Och till studenten såklart!

Har ett litet problem jag tänker på angående träningen. Jag vill gärna gå ner i underhudsfett och ha mer muskler, men jag vill inte ha mindre bröst, vafan! Varför varför varför går det inte att punktförbränna. Detta stör mig.. Jag får helt enkelt se hur det blir.

Ska gå å fixa mig nu och dricka mitt te, hörs efter skola + träning!


Adriana Lima, en av världens snyggaste tjejer, och ja även utan smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback