lille katt lille katt lille söte kattaa... vet du att .... vet du att..

Jag hade lite brist på rubrik så jag skrev en liten sommarvisa, någon som vågar sig på att gisa vilken det är? hihi
jag är verkligen trött, och det är skönt! ska snart skutta in till badrummet och borsta bissarna, tvätta ansiktet med diverse saker - kom precis på att jag glömt min nattkräm hos martin, fan! det var bara för att han så fint ställde upp den med hans krämer... den jäkeln. Han vill ha min kräm...! *fortfarande sur*

Haha nej hoppas ni förstår den lilla gnutta ironin i det hela. BTW:
JOSEFINE EKENBERG PLUTTISKLUTTISNUTTIS KLUTTOLUS. Skaffa ditt gymkort nu, jag vill träna med dig!!!!!!!!!! haha ;)

nä god natt detta börjar spåra ur, ska bli lite seriöst och läsa om förintelsen.
VARNING för känsliga läsare, jag citerar en närstående till mig vid middagsbordet
"det smakar jude!!!"
"va?"
"Ja, bränt!!"

hahahahahhaa... okej inte så kul kanske men jag tyckte det var det ändå.. det var ju trots allt länge sedan och man skall ICKE särbehandla folk, det är inget att uppmuntra! håller ni inte med mig?


GOD NATT var det


gillar ni min snygga morgonrock? fick den av farmor i julklapp för några år sedan. den värmer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback