Knasig morgon

Hej bloggen!
Sov hos Martin igår med, det är därför det har varit dålig uppdatering. I alla fall så somnade jag inte förrens typ halv ett, ett igår natt för jag hade sovit ett par timmar på eftermiddagen - kvällen. Plus att Martin envisades om att lyssna på sin jävla iPod, han lyssnade på samma låtar hela tiden och jag hörde exakt vad de sjöng och låtarna var såååå dåliga, höll på att bli galen för han vägrade sänka ( det var iof inte så högt men ändå ) jaja sen somnade jag iaf och vaknade när han skulle gått upp, vilket var 05.15 - och som jag sa på kvällen innan "Martin du kommer inte ens gå upp då om jag ställer klockan.. för du gör alltid så" han ba neeeej då! Men joooo då! Han tyckte jag var skit jobbig som försökte få upp honom, jaja.. Sen sprang han in och ut genom rummet och tände och höll på.. D-A-M-P. Men skit samma orkade inte bli arg haha. Gick sedan upp åt frukost och gick iväg till tåget som givetvis var försenat med ty 20-25 min så missade bussen hem (skulle hem och byta om duscha och hämta saker osv) så pappa fick hämta mig och nu sitter jag här, det suger att bussarna går så sällan på detta ställe ute i skogen. Blir rätt skönt att flytta faktiskt!

Jaja ska hoppa in i duschen nu för mina händer är stela och frusna, riktigt ansträngande att skriva idag.. Uppdaterar när jag kommer hem efter skolan och gymmet! Idag ska jag försöka springa 4 km.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback