Jag har lust att proppa i mig massa gott

Men det ska jag INTE göra! Imorgon så slutar jag skolan kvart i två, skönt! Stod förresten och räknade veckor tills vi tar studenten, 10 ½ veckor kvar... FÖRSTÅR ni? Det är helt SJUKT! ÅÅåååå fan vad det ska bli skönt alltså. Sen tar jag nog ett år eller två på mig att bara jobba och sedan så pluggar jag vidare, eller så åker jag ut å reser. Skulle vara riktigt kul faktiskt. Men det beror helt på såklart.

Jaja! Imorgon jobbar jag också mellan 17-21, ska bli kul! Sedan åker jag till min bebis och så ska vi mysa. På lördag ska vi se på Avatar 3D, ÄNTLIGEN. Haha.. Ska bli skit kul verkligen, ser verkligen fram emot det.. Blir en riktigt mys helg och den spenderas allra bäst med min bebis såklaaaart. Då blir det gymmet på söndag då, eller det beror ju på om jag kan matcha det med pappa så att han och jag kan åka tillsammans. Annars måste jag åka hem och hämta mina gymkläder och sen åka tillbaka, och det känns ju inte så kul hehe.

Har lite bloggtorka så jag ska nog gå å tvätta av mig mitt smink och sedan kolla på lite True Blood!
Det skulle vara himla gott med något gott att tugga på, men har slarvat tillräckligt idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback