Imorgon börjar skolan ...

Det ska väl bli helt okej! Det är dock lite stress nu början för jag Josefine och Gabbi måste lägga i 5:ans växel om vi ska bli klara med vårat projektarbete. Vi har lite drygt 2½ veckor på oss, utanför skoltid (vilket kommer bli helt omöjligt, eftersom vi ska filma t ex hästövningar osv.) men jag tror på att vi kommer klara det!! Är helt säker :).

I fredags jobbade jag 14-21, sov sedan hemma hos mamma. På lördagen fick jag ett samtal från min älskling typ kl tio på morgonen, och han var inte nykter. Haha... Stackarn. Åkte till götgatan i hopp om att de hade lite fint på Monki, hittade lite saker men nej det blev inget där ifrån. Istället shoppade jag loss på Gina Tricot, Bik Bok och HM. Fotar sen och lägger upp på vad jag köpte :)

Är så jävla trött just nu, ingen aning varför men jag ska kolla lite på true blood, och äta lite bullar och sova lite. Sen ska jag göra klart den muntliga redovsningen till svenskan imorgon, plus lite historia om jag hinner!

Puss å kram skumbanan

åå vill så gärna lägga upp en bild på Martin men det får jag inte, den bajskorven! nä nu ska jag lägga mig å softa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback