I'm RICH!!!!!!!

Vaknade upp lagom trött idag, gjorde mig och familjen lite sporthavregryns-gröt. Åt den.. Gick till datan och och skulle betala min mobilräkning. Såg att jag hade fått lön, och gissa hur mycket? 5900!!!!!!!!!!! Så JÄVLA najs!!!
Jag jobbade över några dagar under jullovet, det är därför jag fått så här mycket! Annars har jag fått 4500 vilket också är grymt bra, jag känner mig verkligen prilivigerad.. Tack chefen!
Skönt att jag har en del pengar efter mina räkningar som ligger på 2447 kr den här månaden. Jag får ju 1050 kr från studiebidraget också i slutet av månaden, det ska också bli skönt för då kan jag spara rätt mycket till min och Martins utlandsresa i sommar, det lär behövas (sparas alltså)..

Att bero på det. Vi funderar på att åka till Turkiet eller Cypern i tre veckor, och jag vill verkligen åka till Cypern! Var där 2006 eller när det nu var, och det var så himla bra där! Dock är det cyprotiskt pund där vilket innebär att det är rätt dyrt att vara där, även att åka dit.. Men jag gillade Cypern starkt. Känner egentligen inte för att testa Turkiet, men det får bli pengarna som bestämmer det helt enkelt. Så jag tänkte spara typ 2000 - 3000 kr. Behöver ingenting speciellt den här månaden förutom lite krämer och sådant smått å gott. Hellre spara pengar så jag kan åka utomlands än att spendera dom på kläder nu :)

Snart ska jag fortsätta på min samhällsekonomi uppgift, är snart klar med den! Ska dock skicka in den till min lärare Eva sen för att se om det räcker för ett MVG eller om jag bör lägga till något mer.



Lite dålig bild men det är stranden på Fig Tree Bay i Cypern där jag var sist, den är mycket större
och jätte fin är den. Det åkte alltid runt en snubbe å sålde glass där kommer jag ihåg ... Ååh jag vill
verkligen till cypern!! Jag SKA dit! Om inte i tre veckor så i två i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback