Idag ska jag ha mina uggs på mig

Igår så hade jag min fred perry tygskor, bara för att jag vet inte... En VÄLDIGT dum idé. Haha, det var svinkallt. Jag frös hela dagen trots min varma jacka. Så nu ska jag ha mina uggs tills det blir vår... Typ! Hihi. De börjar bli rejält utslitna dock.. Fick dom av mamma förra vintern, och det är ett par australian uggs. Värmer fossingarna bäst i hela världen. Men får lov att köpa nya till nästa vinter, de är välanvända om man säger så. Men nästa år blir det nog låga tror jag, man ser ut som en jag vet inte vad i uggs... Mina är i alla fall ganska feta pga ullet.. Men å andra sidan är jag alltid varm.

Jag har precis ätit två grova mackor med stekt äggvita på. Ska dricka någon brusvitamin om vi har det också. Äter alltid ägg till frukost, it's good! Ikväll blir det activio spinning 60 min. Ska nog gå bra! Josefine följer med också, det ska bli skit kul!! Glömde boka igår men jag hoppas att det finns plats idag. Finns det plats för mig så finns det nog för henne också. Det är väldigt många som bokar när de kommer till gymmet så ska försöka vara där lite tidigare :)

Nu ska jag göra något annat, kanske ta en snabbdusch så jag vaknar ur min dvala. Puss!


Adriana Lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback