Hemma hos mami

Ligger i sängen hos mamma efter att ha jobbat mellan 14 och 21 idag. Det gick supersnabbt och det var skönt. Alltid lika roligt att se hur många konstiga och knäppa människor det finns. Som ett exempel, idag så kom det in en kille, tror han var turk/kurd något sådant. Det börjar med att hans fru går och tar en fanta och går runt i butiken och dricker ur den. Så kommer honom emot mig och jag frågar om hon hade tänk att betala den. Hon svarar typ lite halv nerdrogat "han ska betala den" och in kommer hennes feta man. Så säger han att han ska betala fantan och bensinen, sedan säger han något mer och sen går han där ifrån? Aha tänkte jag.. Sen kommer han tillbaka för jag väntar på betalning. Så ler han och säger: vad vackra ögon du har! Vad vacker du är, vad heter du - hur länge har du bott i sverige? förstår ni? inte nog med att en äcklig medelålders man smörar och är creepy, han tror även att jag är finsk. Hahaha... Det är absolut inget fel med att vara finsk, finnar är roliga - men jag är inte ett dugg lik en finsk, han har fan inte någon som helst koll... Hade lust att fråga honom hur länge HAN bott i sverige.

Men det roligaste var att han hade inte tillräckligt mycket pengar för att kunna betala. Det fattades 24,50 kr. Han frågar vad det är med mig, som säger att han måste betala för allt. What liksom? Jag föreslog att han kunde ta bort refillen för kontantkortet så skulle han ha råd. Han säger: MEN NEJ jag MÅSTE ha den. Men då kan du ju inte betala sa jag. Han säger: AssååååååÅååÅåå vad är det med dig? hahahaha... kul snubbe. Sen vänder han sig om och ber snubben bakom honom i kön att betala åt honom. ?!!! Asså... Det va så jävla stört. Det va kul att Minna höll på att bli tokig på han också i sitt stilla sinne. haha jävla muppar det finns...

Ligger som sagt i sängen och har mammas laptop i knät. Skönare så här.. Ska faktiskt titta på true blood avsnitten, var ett tag sedan nu. Imorgon ska jag till götgatan och besöka Monki faktiskt.. Försöka hitta något. Sen kanske en sväng på HM, sen beror det helt på vad M vill göra, antingen sover jag där eller hemma.


M, du är mitt allt. Jag älskar dig och jag vill vara med dig och ingen annan. Du är det finaste jag har och vi ska få det här att fungera. Jag vet att vi kommer kunna greja det här. All kärlek till dig!


God natt era gökar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback