Hellloooooooooo

Hej alla pinnar!

Idag mår jag bättre, jag är på bättre humör idag! Josie är så snuttig. Hon får mig alltid att le och skratta =)
Och alla mina andra vänner också såklart ;)

Nu har jag precis gjort klart en hel rest av alla mina 45454578522 rester... Ett steg närmare att bli klar!! Hejja hejja.. Var väl kanske inte den svåraste resten heller men ändå, jag är nöjd!

Skulle varit med på spinningen idag egentligen men jag orkade inte, dels för att jag har grym träningsverks i ljumskarna och för att jag ska plugga en del idag.. Tror jag... Men jag är med nästa vecka igen, såklart!
Körde istället ett baksida lår och rump pass idag, väldigt kort dock men vill inte överanstränga musklerna! Maxade idag på benpressen, är uppe i 70 kilo nu. DUKTIG JULIA! Hoppas på lite träningsverk imorgon...

Jag är väldigt hungrig, även fast jag hunnit äta tre(fyra ggr ett litet mellanmål efter träningen som egentligen är måltidsersättning men whataheck) ggr idag. Magen kuurrrrrrrrrrrrrrrrrar. Funderar på amerikanska pannkakor idag med... Med jordgubbar och något typ... DET SKA JAG ÄTA. MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback