Freeeeezin

Jag fryser lite! Men det är nog för att jag inte har några strumpor på mig tror jag, ska hoppa in i duschen snart. Dags att raka legsen nu! Ska passa på att ta mått när jag duschar också. Sen ska jag äta någon lunch, vill ha något man kan äta grapefrukt till, hade varit gott med en grapefrukt sallad men har ju ingen sallad hemma. Men jag rör ihop något :)

Den här månaden ska jag inhandla följande:
- Träningsdagbok
- En bra bodylotion
- Proteinpulver

Sen kommer jag inte på något för tillfället faktiskt, men jag kommer säkert på något sen. Ska ju sola ett par ggr och sådant men ska försöka hålla hårt i pengarna. Skulle vara skönt om jag kunde sätta in dom på ett annat konto så jag slipper "råka" nalla från dom pengarna jag ska spara.

Nej, nu kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback