En jobbhelg avklarad

Hej bloggen, har inte uppdaterat sen i torsdags tror jag för att jag har varit hos martin sen dess. Jag har jobbat hela lördag och söndag och det har gått bra. Dock så har jag inte mått så bra, jag är sjuk.. Har feber emellanåt och känner mig inte alls så nuttig. Jag ska lägga mig i sängen alldeles strax och äta min sista choklad (godis) på ett bra tag framöver, det är dags att se om det blir någon skillnad med godis och sådant ute ur bilden! Kommer att ersätta alla godsaker med smarriga frukter som hallon, kiwi, ananas, jordgubbar, passionsfrukt och annat... MUMS!!! För det är väldigt gott, men jag tror att det går lite på rutin att man går och köper godis, varför inte gå och köpa frukt liksom? Det ska jag göra! Dock så kommer jag säkert köpa en ben & jerry's lite då och då men så är det, det kan få gå. Blir jag vansinnigt sugen på godis så får jag helt enkelt köpa läkerol! Detta blir ju verkligen ett test för mig som är helt besatt av godis, verkligen sockerberoende. Men jag ska övertala mig själv så kommer det gå jätte bra sen, för hjärnan är inte särskilt svårövertalad ;)

Ska skriva ner lite i min kalender angående träningen och sådant idag eller imorgon, får se.. Behöver göra ett ordentligt schema så jag vet exakt vad som ska göras när jag kommer till gymmet. Kosten får jag ta den som den kommer eftersom vi lever med 0 kr i månaden ungefär så det blir inte så mycket mat här hemma.. Det löser sig sen hoppas jag.

Nej nu mår jag inte alls bra, så jag ska krypa ner under täcket som sagt. Stannar nog hemma imorgon, för sedan är det fokus hela veckan som gäller...!


Tror ni jag klarar det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback