Det går bra nu

Hej bloggen och alla mina typ 12-15 läsare. Undrar vilka ni är förutom mina vänner och min familj. Jag kanske borde satsa på en bloggkarriär? Haha, ironi..

Nej men idag har jag arbetat hemifrån med mitt skolarbete och det har blivit samhällsekonomi för hela slanten! Satt från ungefär halv tolv till tre med lunchpaus vid ett och sedan när klockan var tre drog jag till gymmet. Kom hem ca 18 och då lagade jag och pappa mat. Vi lagade fiberpasta med skink och spenatsås, riktigt mumsigt faktiskt! Var så sjukt hungrig efter träningen, eller snarare lite illamående, säkert för jag ätit pannkakor några timmar tidigare :P Idag körde jag intervaller i 3,84 km för att vara exakt, så nästan 4 km som jag satsar på nästa vecka :) Körde även axlar och bröst det jag orkade vilket inte var så tungt men det kändes rejält i bröst i alla fall.
Fick i alla fall en ganska rejäl träningsverk i bara rumpmusklerna vilket känns när man sätter sig på en hård stol eller liknande, trevligt!

Imorgon var vi tydligen lediga från skolan, det känns ju faktiskt riktigt bra! Haha. Sedan vid 17 är det jobb för mig fram till klockan 21.. Får se vad jag ska göra, beror på om min pluttis ska ut eller inte :) 


Här får ni en ego bild tagen alldeles nyss, osminkad och inga roliga påsar under ögonen tycker jag ser gullig och oskyldig ut! Nä nu ska jag göra nåt annat, är hungrig men har redan ätit många gånger idag så det får räcka nu.
 

Skriver ett natti inlägg sen, oroa er inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback