Är hos min kluttis

God morgon!
Vaknade upp för en stund sedan och har nu ätit en portion dinkelgröt, mums! Har inga planer för dagen, borde egentligen träna kondition idag så får se hur det blir med det... :) Gymmade igår med Josefine, det gick bra! Hon visade mig en övning och nu har jag träningsverk på ena sidan men inte den andra för den kom jag inte åt? Konstigt.. Måste lära mig att känna var mina muskler är så att jag kan göra rätt. Tänkte köra djupa knäböj igår med skivstång men hur jag än la skivstången så spände jag nacken, har såna himla problem med det! När jag tar ut min PT timma ska jag ta upp det med honom så får vi se vad han säger...

Jag funderar på att gå ut och köpa en träningskalender, jag vill ha en sån! Men vet inte om jag orkar, får se..

Nu ska jag kolla på resor, dags att boka snart!

Smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback