We all have our ups and downs

Hejsan bloggeeeeeeeen! Läget?

Jag mår bra. Idag mår jag faktiskt rätt bra! Beror nog på att jag har varit med Josefine sen i måndag, sovit hos henne och bara varit där, har varit jätte skönt att få göra något annat och koppla av lite..
Vi är klara med vårat projektarbete som vi fint utfört nu sista veckan.. Huvudsaken är att den blev klar och att den blev någorlunda bra, och det blev den. Jag är stolt över oss! Dock så ångrar man så här i efterhand att man inte planerade bättre och gorde allt på en gång men det spelar ingen roll nu. Förhoppningsvis så blir det så nästa gång istället... Imorgon så har vi vernisage hela dagen för alla projektarbeten, och det ska bli jätte kul att kolla på alla andras.

Jag är galet shoppingsugen... Har hittat massor på internet och vill bara klicka hem det NU!!! Men jag behöver spara alla pengar jag får till resan till Cypern i sommar. För jag antar att den blir av... Det ska förvisso bli as skönt, och jag hoppas att jag och Martin kommer ha det framför allt väldigt roligt..

Jag behöver skaffa mig en ny look. Behöver skaffa mig en solbränna... Jag behöver med andra ord färga håret (kanske klippa mig också..... hehe) och sola solarium! Får se vad plånboken säger. Ska spara minst 2000 kr varje månad från min lön efter jag betalat räkningar.. Men juste! Jag har ju studiebidraget att leva på! Haha, jag ska ändå inte handla annat än nödvändigheter för den så då kan jag nog färga håret i slutet av månaden/början av mars. Lääängtar! Mitt hår ser för jävligt ut just nu tycker jag ... hehe.


Sorry för brevet men nu ska jag faktiskt plugga. Börjar med slutrapporten och sedan religions hemprovet i kristendom. Sen om jag orkar kanske jag börjar på någon rest. Känner mig produktiv just nu! Ska göra en planering på mitt liv som jag ska sätta upp också, haha.. Annars glömmer jag och gör det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback