Öööööken

Ja imorse när jag vaknade så mådde jag öken. Jag kunde inte andas ordentligt och jag fröööööööööööös. Brrr!! Fryser fortfarande. Hade konstiga drömmar inatt. Jag skulle köra Lola (mammas häst) till stallet (i transport då) och jag körde in transporten i stallet och ställde mig i gången så vi enkelt kunde lasta hur henne direkt in i spiltan? Väldigt udda måste jag säga. Jag kommer ihåg att jag reflekterade över att "ja men jag var ju så duktig på att köra släp så det här kan ju jag alltid gör nu" haha.. Sedan drömde jag att jag var i cypern, fast med mamma inte Martin - iof så tror jag att han var där, mamma var bara där för att hon skulle lämna mig eller för att jag skulle visa henne hur fint det var. I alla fall så satt vi i en bil (en konstig sådan) och då kommer det några killar som tar bort framlysena på vänster sida och dom var gjorda av klistermärken, hmm?? Väldigt konstigt.

Det är så jävla jobbigt, jag tror jag har feber för det känns verkligen så. Och det är jätte jobbigt för att så länge jag har feber så är jag inte kapabel till speciellt mycket så jag funderar på att stanna hemma idag. Men vi har viktiga lektioner... asså bajs! Provet kanske man får göra imorgon? Och så kan jag kopiera någons anteckningar bara så jag får reda på vad jag missat? Kanske maila lärarna? Fy fan jag ser ut som en sjuk rabiessmittad kanin just nu, trots att jag hunnit sminka mig. Nej men ser helt död ut.. hehe. Nej jag stannar hemma idag. Mailar lärarna och talar om hur det står till.

Då ska jag lägga mig under täcket i mina extremt snygga leopard mys byxor och med massa täcken och kolla på film och dricka te.. Trodde jag skulle bli frisk idag.. Tydligen inte.


här ser jag nästan pigg ut men det är nog sminket... SÄääääännngeeeeeen!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sjuuuukt roliga drömmar! :) Krya på dig hjärtat...

2010-02-04 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback