nej nu jäklar

vet inte riktigt vad jag tänkte med rubriken, jag bara skrev, men i alla fall så har jag nu bestämt att jag ska spara ALLA mina pengar som jag får över från lönen efter betalda räkningar som landar runt 2000 kr i månaden. Jag får leva på studiebidraget helt enkelt! Och det kommer gå finemang, har jag klarat det förut så gör jag det nu med :) Har ju precis vant mig med att man kan gå å köpa massor och jag gjorde det fatala misstaget att jag tänkte fel med min ekonomi denna månad vilket innebär att jag kommer ha typ mycket mindre att spara än vad jag tänkte från början. Men förhoppningsvis så gör det inget och jag kommer att kunna leva i cypern ändå :P haha.. Kommer absolut inte leva lyxliv utan frukost och lunch blir det på hotellet samt även några middagar också såklart, beror helt på vad man har råd med - eller vad man prioriterar! Främst av allt vill jag ha en underbar semester med min pojkvän. Vi ska ju dit i tre veckor, snacka om att det blir ett test för framtiden.. leva under samma tak, sova i samma säng, vara med varandra konstant i tre veckor - går det, eller går det inte? haha. det ska nog gå bra, några små gnäbb hit och dit spelar absolut ingen roll!

Jag ska byta om för jag och magnus ska åka å handla snart om han vaknar någon gång där uppe... Sedan ska jag slutföra min hemuppgift i samhällsekonomi!


såhär trött blir man i cypern efter en dag på stranden tyckte nisse. inget kunde stoppa honom för att somna - eller sova för den delen heller. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback