Kan det bli sista maj nu?

För jag längtar här ifrån, så jävla mycket. Jag har grov ångest och PMS varannan dag. Det är jätte jobbigt. Jag vill bara njuta, ha det skönt, och må bra.. Jag är trött på Sverige och dess ideal, jag vill bort bort bort. Ta den där jävla studenten och bara göra saker som gör mig glad. Det borde gå snabbt nu så här på slutet, och det gör det nog också. Hoppas jag. Har en miljon saker att klara av först bara, massor av skolarbete och det ger mig massa ångest och när jag har ångest kan jag inte utföra någonting i princip, ingenting blir gjort. Jobbigt läge... Jag vill bli frisk, så jag kan träna. För när jag tränar blir jag glad. Jag vill bli frisk nu!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt kämpa tjejen, du klarar det!

2010-02-07 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback