Hola

Hej bloggen!

Glömde visst att uppdatera igår, haha. Laddade ner några avsnitt av vampire diaries och kollade på dom.. Har hållit igång hela morgonen, det är visning på måndag och jag kommer inte hem förrens på måndag.. Jobbar hela helgen 14-22 och i kväll jobbar jag 15.30 - 21.00. Jag har huvudvärk och ont i örat men det går nog över, ska ta en ipren för säkerhets skull.



Har så mycket funderingar på saker och ting nu. Det är jobbigt för jag blir så nedstämd av det. Aja jag måste gå till bussen nu. Uppdaterar kanske ikväll, det beror på. Får se om jag uppdaterar alls i helgen, det beror på, hehe.

En säck skit till er som är dumma i huvudet och en fin ros till er som är fina!

Kommentarer
Postat av: maria

fin bild!

2010-02-12 @ 21:59:49
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback