Hemma

Hej bloggen, jag är hemma och är sjuk idag. Jätte sjuk är jag inte men inte är jag frisk i alla fall. Vill inte att något ska bryta ut ordentligt.. Ska snart ta mig en kopp med grönt te och två mackor med leverpastej och sen funderar jag på om jag ska se 300 eller Ice age 3. Efter det ska jag göra klart samhällsekonomin som är tills imorgon. Är nästan klar men måste finslipa det lite, komma på mer lösningar på vissa saker osv.

Ikväll åker Magnus och handlar och då följer jag med annars blir det väl kaos. Har skrivit en matlista och ska fortsätta skriva på den, ska kolla upp vissa rätter och sådant. Hoppas vi har råd med det?
Det skulle ju vara kul att äta något annat än kyckling och ris hela tiden.. Vi äter liksom samma mat hela tiden, not funny och verkligen inte bra, man ska äta en mångsidig kost!

Jag skulle egentligen ha gymmat idag men vill inte anstränga mig något så får köra på imorgon istället.
Kommer ha fullt upp hela veckan med massor av plugg och prov så jag ska försöka få ihop tillräckligt med mycket tid utan att vara död varje morgon...

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan tipsa om tidningen buffé, där finns det mångsidig mat och sen även "billiga veckan"! Den är jättebra! Prova det!



Ha det bra!

2010-02-01 @ 13:39:38
Postat av: Tess

Hej. Har veckans blogg tävling på min blogg om du är intresserad :)

2010-02-01 @ 14:20:58
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback