Hello everybody

Jag har en fråga, varför är det så lätt att ta den lättaste vägen? Finns det någon som kan svara på det?
Varför nöja sig med något när man kan få så mycket bättre? Varför? För att man är FEG. FEG FEG FEG..

Nog om det.

Jag har pluggat ikväll, ska vara klar med en inlämningsuppgift om ekonomisk politik tills imorgon. Den handlade om Keynes och Friedman om ni håller kollen på ekonomisk politik... Boring as hell fast ändå inte. Men det var lite jobbigt för jag kände att det inte fanns så mycket att skriva om.

Jag har varit hos Martin sen i tisdags men nu är jag hemma igen, skönt. Han är så jobbig ibland! Men det är jag också så jag ska inte skylla ifrån mig, hehe ;)..

Jag är så jävla seg i huvudet just nu så jag ska gå och kolla om Vampire Diaries är bra, jag hoppas det! Jag gillar ju vampyrer och sådant så det borde ju vara bra ;) Hehe..

Jag uppdaterar mer senare!

Här får du en näve bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback