God nattis

Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma om min pojkvän, hehe. Har precis gjort klart min samhällsekonomi uppgift - eller okej inte  helt klar, jag ska rita ett diagram imorgon för hand, jätte jobbigt att göra det i paint nämligen. Sedan kommer jag att träna på morgonen istället för efter skolan så har jag mer tid på mig att plugga när jag kommer hem. Har en del att göra denna vecka som sagt.. Prov på onsdag sen vet jag inte om jag har inlämningsuppgift i geografi denna vecka eller nästa - men hur som helst ska jag fixa allt som behövs till planschen (om det nu skulle vara det). Sen ska jag även göra klart 1 eller 2 rester i hästkunskapen.. Och lite annat om jag hinner :)

Nä fy tusan GOD NATT på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback