fortfarande sjuk..

Hade tänkt att åka till skolan idag efter hästövningarna som var på förmiddagen. Men jag somnade om efter att jag sms:at lite med josefine, och vaknade upp vid typ halv två? Så då kunde jag lika gärna stanna hemma. Mår fortfarande rätt dåligt, har inte tagit tempen men tror att febern går upp och ner.. Det enda vettiga jag gjort idag är att jag nyss har mailat några lärare, jag och rensat alla papper som jag har och satt in i det i en pärm, alternativt slängt. Håller även på att tvätta mina sängkläder.. Men nu är jag helt slut! Hoppas jag pallar gå till skolan imorgon, skulle verkligen behöva det. Vill INTE missa något eller komma efter. Men det är ju också därför jag har mailat lite lärare...

Jaja jag ska göra någonting nu, vet inte vad dock. Inget bra går på TV, har precis missat smallville och ghost whisperer slutar om tio min.. Ska se om det finns någon bra film att ladda ner, om jag orkar. Kanske ska läsa lite?
Eller plugga lite? Får se vad jag orkar.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback