FORTFARANDE sjuk

När fan ska detta gå över egentligen? Suger hårt! Febern går upp och ner, ont i halsen, ont i örat, ont i huvudet, kan inte andas, hostar.. Och ibland är jag pigg och sen för att typ dö igen... Jaja jag antar att det var bättre att jag stannade hemma än att gå till skolan, då hade jag antagligen inte blivit friskare.
Men jag saknar gymmet :( Blääää känner mig inte fräsch någonstans, jag vill springa, jag vill gymma!!

Just nu stter jag och äter yoghurt med färsk passionsfrukst och god musli med ananas och sådant i.. I helgen ska vi städa undan allt "synligt" i huset och "skrubba" ytor som skåp, dörrar och sådant. Det ska vara väldigt rent och snyggt till visningen på söndag. Jag håller tummarna för att det är några som fastnar för huset, att det blir lite budgivning och att någon köper det och att det går fort! Jag vill flytta med pappa nu, det ska bli jätte skönt.

Jag måste tipsa er alla om en av de finaste filmerna jag sett. Den heter "My sisters keeper" och jag har säkerligen nämnt den förut, men ändå. Den är verkligen jätte fin! Här kommer en trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback