Det får bli en annan dag..

Jag hade tänkt att sätta mig och skriva om acceptans av andra människor samt fördommar och sådant. Men jag orkar helt enkelt inte göra det ikväll, borde försöka sova.. Får hoppas på att det går. Har satans jävla f*tt ångest för tillfället och den är inte välkommen. Har pratat av mig lite med Josefine och det är tur att jag har en sådan fin vän som henne. Men ska väl läsa lite och hoppas jag vaknar upp frisk imorgon för jag vill träna...

Juste, jag vet också vad jag ska tatuera in och vart. Ett ordspråk som lyder "vill du bli älskad, så älska" vilket är Si Vis Amari Ama på latin och det kommer jag tatuera in i nacken. Ni med fördommar kan ruttna på era stolar och ha det, ni vinner ändå inte ett jävla skit på det. Jaja skit i dom (vilka det än nu kan vara) så kände jag idag att det är ett sådant rätt citat att tatuera in. Får se hur det blir med pengar och sådant..

Jag ska gå och lägga mig nu. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback