ååååå!

Nu har jag och Martin betalat bokningsavgiften för vår resa till Cypern i sommar! Resan går på totalt 17500ungefär, och då ingår resa och hotell samt alla avgifter som avbokningsskydd, semesterförsäkring mm. Det ska bli härligt... Tur att jag har ett jobb så jag kan få ihop pengar till resan, och om det kniper får jag alltid låna av mamma! Martin säger att han inte vill leva snålt så han kommer nog göra av med en del pengar.. Men han tjänar liiite mer än vad jag gör, han har tjänat ihop den här resan på 1½ lön liksom och jag får kämpa i flera månader... Men vill man något tillräckligt mycket så funkar det :) Och jag har inte några problem med att leva snålt, så länge jag har mat hela dagen så är jag nöjd! Jag behöver inte massa extra, även om det skulle vara kul. Vi får se helt enkelt hur det blir! :)

Lantiana Gardens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback