Väldigt gles uppdatering...

Nu är jag tillbaka, men man vet aldrig hur uppdateringen kommer att bli! Bloggsuget är ju lite upp och ner.

Mycket har hänt i mitt liv, ingenting jag nödvändigtvis känner att jag måste gå in på här men jag känner mig som Julia Breitholtz igen. Jag känner mig stark och har mycket energi.

Jag har gått ner typ 2-3 storlekar i jeans, det är rätt kul tycker jag. Kul att bli av med extra fettet (JAAAA vi alla har lite fett som ingen annan ser eftersom vi är MÄSTARE på att gömma det hehe) så nu är det bara att sätta igång att gymma och bygga lite snygga muskler. Största fokus kommer ligga på armar och rumpa samt ben. Resten av alla muskelgrupper kommer också tränas men inte lika effektivt eller med samma motivation kanske hehe. Tur att jag har Sara som kan ett och annat, ska börja köra med henne! Sist jag gymmade med henne så.... Gick det ut för........ Haha. Nog om det!

Jag har börjat äta normalt igen typ, fast kan inte äta så mycket längre eftersom jag inte är van med att äta lika stora portioner och det är bara positivt. Ska börja planera in vad som ska ätas under måltiderna på dagarna så jag kan få en balanserad kost..


Jag ska söka ett heltidsjobb också tror jag. Ska nog ge mig ut i storstaden till massa djurbutiker och lämna in CV för då kan det ju finnas en chans att jag får ta mig Prisma till jobbet. Vill helst inte ha henne på dagis. Men men jag vill iaf att pengarna ska rulla in så jag kan göra det jag vill.

I sommar ska jag resa runt i Sverige, med eller utan någon annan jag ska göra det. Sen i nästa vinter vill jag åka till Thailand i en månad typ.. Hmm ja sen ska jag ju ta körkort också! Det ska jag göra senast i vår.
Ska förmodligen börja plugga till socionom i höst också. Men får se! Allt har sin tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback