Hola hola amigos

Tjena! Hur är läget?

Ute så snöar det och det har väl inte undgått någon. Satan vad mycket snö det är nu, det lär ju bli en del mer alltså.. Ska snart iväg till jobbet = boooooooooooooooooring, men hey, kan ju iaf trösta mig med att det är näst sista helgen! Eller ja, jag jobbar julhelgen sen jobbar jag söndagen den 2 januari men SEN är det över!! Inge mer helg jobb. Får hålla tummarna för att jag får jobbet på Framtiden AB, ska dit på intervju imorgon.

I detta nu så sitter jag och planerar mitt mat schema för veckan. Lika bra att ha ett schema för då är det lättare att följa. Ska springa till kylskåpet och skafferiet för att se vad vi kan sno ihop för veckan... Mamma lär ju få åka och handla igen? Haha... Men det är mest basvaror för resten har vi tror jag.

Nej nu måste jag fortsätta för sen bär det av till jobbet...


Jag på benpressen. Dags att sätta igång om jag ska nå mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback