HEY YOU

Tjena hörrni!

Lite kass update idag när ja lovade att jag skulle skriva när jag kom hem från gymmet. Så blev det ju inte...
Jag är så fruktansvärt trött på min design så jag höll på att avlida. Fixade in en helt ok tillfällig tills jag får en ny.

Men nu till daget på gymmet:

Med tanke på att jag inte gymmat på väldigt länge så tog jag det lugnt idag. Sist jag gymmade med Sara tog jag i alldeles för mycket och då sa min kropp till. Hehe..

Körde biceps, ben och rumpa idag.

Biceps så blev det vanliga hantelcurl och sittande hantelcurl. Skulle egentligen kört ett till av något annat slag med hantlarna men fick hjärnstopp och kom inte på vad... Så jag begav mig till andra rummet med fria vikter där jag körde knäböj, benpress och sen upp till gymmet där jag gjorde leg extensions och benspark.

Inga tokiga vikter men jag tog i lite i alla fall.

Meningen var att jag skulle köra 20 min på crosstrainern på 5:ans nivå. Gissa hur mycket jag klarade? 5 minuter.... Jag var ganska trött i ben redan, jag hade ingen musik och lite svårt att andas så jag skippade det.
Men siktar självklart på att förbättra det... 20 min crosstrainer ska jag klara av och det är verkligen inte omöjligt, långt ifrån haha... Men är inte särskilt vältränad så jag skyller på det. Man måste börja någonstans!

Vägde mig idag, jag har ju gått ner en del i vikt. Vågen visade (med mat i magen) 57,7 kg. YEAAAAH! Ner till 56 så är jag nöjd, sen bygga massa muskler så då struntar jag i vad vågen visar.

Återkommer senare ikväll med träningstips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback