Har ett och annat att säga

Ursäkta, men den här jävla mellandagsrean är för jävlig! Alla är som galna, som de inte fått nya kläder på år och dar. Trängs, stångas, puttas, åååhh. FULLPROPPAT med folk över allt så jag kände mig vilsen när jag försökte hitta något. Men vad letade jag efter egentligen? Hjärnan följde inte med över huvud taget bland alla människor. Fy fan.

Idag blev det en kort PW innan frukost, inget gym idag inte. Men imorgon blir det det! Då blir det fokus på mage. Ska se om jag pallar crosstrainern i 20 min, haha ;)

Försöker hålla mig till en bra kost, igår natt kunde jag dock inte hålla mig från att äta en tallrik fil med start. Inte bra för metabolismen kanske men det var iaf inte godis jag åt ha ha. Idag har jag också ätit lite bröd och det är väl inte egentligen så himla toppen men jag tror inte det gör något. Till middag blir det stekt kalkon filé med champinjonsås, cous cous och sallad + avokado. Ska bli jätte gott!!

Men nu ska jag börja bege mig till jobbet... Är jätte trött, men sova får jag göra sen. Hihi
Det är ju trots allt SISTA dagen på jobbet! Tjohooooo!!!! (Hoppas bara att jag får det andra jobbet och får börja i januari så jag slipper vara utan lön.... hehe)

Men hörrni, vi hörs imorgon! Kanske uppdaterar på jobbet, om jag kommer ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback