God morgon!

Ska snart bege mig iväg till gymmet, för sen blir det inget mer gym denna veckan. Det blir självklart PW varje dag istället ;-)

Passet jag körde igår var inget hit till upplägget. Jag är så pass svag ännu så jag kan inte ta speciellt tunga vikter, eller jag tar ju vikter som är tunga för mig men idag så känner jag knappt alls att jag tränade igår. Jag skulle behöva hjälp av lillebror att när jag inte orkar lyfta upp armen ordentligt så hjälper han mig lite så jag kan det.
Det gjorde han när jag tränade det passet jag ska köra idag och då gick det skit bra!

Jag är väldigt otaggad för passet idag... Har funderat på flera ggr om jag ska skita i det. Men NEJ jag har lovat mig själv att jag ska till gymmet när jag planerat in det så det är bara att gå dit. Plus att jag vet vad jag har för mål med mig själv och då kan jag inte sitta här hemma och uggla kan jag tala om.

Btw, jag vet att det blivit mycket träning i bloggen och sådant men när jag kommer hem ska jag fota det jag har shoppat de senaste dagarna så ni får se något annat i bloggen också hehe.

Det kommer ett tidsinställt inlägg senare i eftermiddag också! Duktig av mig va? ;-) 

Hörs när jag är tillbaka. PÖSS


Prinsen och Prisma leker för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback