Finemang serru

Hallelåja!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men har man ingen lust att skriva i bloggen varför ska man då skriva?
I alla fall.

Det som händer i mitt liv just nu är att jag flyttat tillbaka hem till mamma av olika anledningar. Så nu bor jag här.
Jag kommer efter nyår inte jobba kvar på shell pga vägarbetet och arbetet med den nya fotbollsarenan (vi har tappat ca 200 kunder). Men det gör inte mig något, jag är glad att slippa jobba helger trots att det gav en helt okej summa pengar. Inget som går att leva på men det var perfa för mig som har lille Prisma att ta hand om.
Nu har jag sökt tre jobb och en av dom har redan hört av sig, jag ska dit på intervju på måndag 15.15, det handlar om i nuläget ett heltidsjobb! Tiderna är 9.30-16.30 mån-tors och 9-16 på fredag. Nu har jag ju inte fått det ännu men det lät väldigt lovande!
Kanske inte jordens roligaste jobb, men hey, det är ett jobb. Inte världens bästa lön heller för den delen men jag ska nog använda min list och se till att jag får en sjyst lön hehe.

Mami är så snäll att hon tar hand om Prisma på dagarna medan jag jobbar. Hon kommer väl kanske inte vara hemma hela dagarna ibland men det löser vi.

Känns kul med måndag-fredag jobb... SÅÅÅ trött på helg jobb hehe. Får ju in mer pengar också! Wiiee.

Nej nu ska jag ner och tvätta mattan som Prisma pissa ner imorse när jag var och jobbade -_-


Prisma har numera tejpade öron för de stod åt alla håll och det var INTE tjusigt kan jag meddela.
Bild kommer självklart ;)


Bajsbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback