E lite halvt ovaken

Igår var det julafton... Det var julafton. Ja det är det jag har att säga. Det var trevligt! Nog om det.

Nu:

Jag sitter här med mitt kaffe... För jag är knappt vaken typ. Sov iof 7 timmar, men är inte speciellt pigg. Så en kopp svart blir det! Passar ju bra när jag ska till gymmet och köra. Vad blir det för pass idag då? Jo jag hade tänkt mig rygg, axlar, triceps och kanske mage beroende på hur trött jag är i resten av kroppen. Vill inte ta ut mig för mycket i början... Mjukstart it is. *Försöker påminna mig själv*

Detta upplägg blir det:

Rygg
Marklyft 8-10x3
Hantelrodd 10x3
Good-mornings 8x3

Axlar
Hantelpress 8x3
Arnoldpress 8x3
Hantellyft sidan 8x3

Triceps
Dips 8x3
Smal bänkpress 8x3
French press (om jag orkar) antingen med skivstång eller hantel
Kickback 8x3

Sedan avslutar jag med ett magpass förmodligen och 20 min valfri kondition! Förmodligen 20 rask gång på bandet eller 20 min cykla. Får se!

Min frukost idag var ett stort glas vatten och 1 dl havregrynsgröt 2½ timme innan träning med frysta bär(uppvärmda) och nu sitter jag som sagt och dricker svart kaffe.. ;) Är lagom taggad men det ska nog gå bättre snart, jag och min lillebror får tagga varandra!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback