Dagen före nyårsafton

Vad säger ni, är nyårsafton överskattat eller är det en dag då man verkligen ska festa/fira in det nya året?
Jag är lite kluven i det. Man kan ha minst lika kul vilken annan helg som helst, eller?

Jag firar helt med nära och kära och tar det lugnt, men jag har inget emot att få en riktig fylla och ha galet kul med fina vänner heller! I år blir det dock lite som vanligt fast ändå annorlunda... Hmm... ;-)
(Finis jag lovar nästa år då jävlar ska vi fira!!!)

Idag på gymmet så körde jag relativt lugnt men tror jag gjorde mitt bästa när det gäller vikterna utan spänna någon annan muskel som jag kan ha lätt för om jag kör rygg exempelvis, då kan jag vissa övningar spänna nackmusklerna och få lite ont.. Så det gäller att ta det rätt lugnt nu i början tills kroppen blir van och jag byggt upp lite mer muskler. Men jag måste säga att det är sjukt störande att jag inte kan ta tyngre vikter!! Men det kommer.... :-)

Nu blir det gym och mat vila till måndag eftersom det blir mycket mat och gottis nyårs helgen. Ska bli goooott och jag ska njuta massor!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nyårsafton, jag säger inte att det är fel att ha kul och festa, men det kan bli för mycket. Det är ungefär samma som varlborg, att alla dricker sig stupfulla och att man känner att man måste ha superkul. Så på så sätt är det lite överskattat, men om man bara struntar med det och bara är med några vänner eller familjen och bara har det trevligt kan nyår vara väldigt mysigt. :)

2011-01-04 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback