17 december

När man var liten så räknade man dagarna till julafton från typ... slutet av sommaren? Nu är det 17 december, jag har inte handlat julklappar (blir något väldigt icke-dyrt då jag knappt har några pengar ALLS.), jag tänker inte på att om exakt en vecka så är det faktiskt julafton och nej, jag bryr mig knappt alls. Julkänslan har man redan haft nästan, men den kanske kommer krypandes sen...? Jag vet inte.

Vi har inte julpyntat hemma (hos mamma) så det ska jag nog göra i helgen innan jobbet (14-22), jag jobbar även ikväll 15.30-21.00. Ska bli så jävla bajs skönt att slippa jobba helger. FAAAAAN så najs. Gillar inte att jobba när alla andra är lediga. Håller tummarna för arbetsintervjun ska gå bra på måndag, men känner jag mig själv rätt så kommer den gå galant hihi.

För övrigt så kom jag hem för en halv timme sen. Lille Prisma har somnat och jag funderar på att göra samma sak. Sova alltså. Eller kanske spela lite the sims? Har fastnat på det igen, det är såå roligt! Spelade det jätte mycket när jag var liten!

Jag känner inte alls för att jobba idag. Vill bara trolla fram en öppen spis så man kan elda, en jump-in-suit och sätta på en as bra film! Dreams...

Jaja nu ska jag nog göra något annat än att skriva här. Mina tangenter låter så högt, det är jobbigt att lyssna på.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Melina - 20 årig nagelteknolog

Jaaa, loove it! :D

2010-12-17 @ 22:27:38
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback