Vilken dag!

Har sprungit runt och gjort det ena och det andra idag. Sov hos Martin så jag sov och tog det lugnt där tills klockan blev elva för då var det dags att åka till haninge/djurgårdsplan till Melina och göra naglar :) Jag gjorde ljusrosa med silvriga och vita stripe it dekorationer samt rosa prickar också. Dom blev jätte fina!!
Sedan åt jag en glass och tog bussen till gullmarsplan och sedan vidare in till medis igen och in på ett möte. Efter det åkte jag till HM i stan och köpte ett par strumpbyxor och annat behövligt. Sedan åkte jag tillbaks hem till Martin för att hämta min mössa och ett par brev jag måste posta. Sen åkte jag hem, skulle sätta i den riktiga pluppen på mössan men hann bara ta i den och så var den sönder. Så mamma åkte till bea och köpte universallim och nu har vi limmat fast pluppen på mössan, det gick lika bra haha... Sedan kom morfar och vi lagade mat och pratade, åt och fixade.. Jag testade kläderna tills imorgon och det var fint som fan.

Nu har jag chillat ett tag men ska gå och lägga mig nu. Upp tidigt imorgon för att äta en rejäl frukost, sminka mig, packa ner champisen och andra skor samt annat och sedan fixa håret lite lätt.. Ska försöka göra lite lockar men på något konstigt sätt så blir det alltid konstigt på ena sidan men på andra jätte fint. Det har hänt varenda gång jag har försökt locka lite... Konstigt.

Orkar inte skriva mer men imorgon blir en fartfylld dag och jag ska se till att ta mycket bilder. Uppdaterar förmodligen på lördag eller söndag igen! Eller imorgon innan jag åker till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback