Uppe med tuppen!

Hallelåja!

Stört att jag är uppe så här tidigt med fri vilja, när jag kunnat legat kvar i sängen i typ 1 timme och 45 min... Men Martin gick upp för en halvtimme sen och jag kände att jag inte kunde somna om. Så jag gick upp och satte på kaffet, och sitter alltså nu här med en kopp svart kaffe för att kicka igång systemet inför min power walk! Jag vet inte vad det är men det är skönare att gå en power walk runt omkring här än ute i skogen hos pappa. Undrar varfär jag tycker så. Kanske inte är någon skogsmänniska?

Har uppdaterat lite dåligt under påskveckan men det gör väl inget antar jag.

Idag ska vi till Skansen med djursjukvårds-klassen och gå runt med deras veterinär och kolla på kliniken och djuren. Så tar med kameran och laddar sedan upp bilder när jag kommer hem!

Studenten närmar sig med stormsteg... 18 dagar tror jag? Egentligen vill jag verkligen ha en fin vit klänning som traditionen säger men jag hittar verkligen ingen. Jag har hittat en rosa som jag har fastnat för så det får bli den. Det viktigaste är väl att jag trivs, eller?

Efter skansen idag så åker jag till gymmet och kör ett tungt pass armar och rygg blir det väl, och mage om jag inte tar det nu när jag kommer hem efter min power walk. Låter så kul att säga power walk så ska nog säga prommis från och med nu. Fast då låter det som man ska ut och slögå även om jag vet att det inte behöver betyda det. Äsch va fan jag får komma på ett eget ord helt enkelt. Återkommer om det.

Ska nu dra mig ut i luften. Ajsing bajsing lille skutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback