Morrn

Sitter med morgonkaffet... Nej det är inget vanligt men jag dricker alltid en svart kaffe innan jag ska gå ut på min morgonprommis för att kicka igång systemet. Tycker dock att det inte är lika äckligt nu som tidigare, hihi.

Senare idag ska jag till gymmet också, första gången på SATS. Det var rätt litet och kompakt men vi får se vad jag tycker om det.. Som sagt, längtar till Nisse kommer hem. Roligt med en träningskompis med höga ambitioner. Jag blir riktigt peppad av det! Han har ju läst en kurs i USA på sin skola om träning, hälsa och sådant så det ska bli GREAT. Drömmer om dig varje natt lillebror... Saknar dig så himla mycket.. Saknar din extremt stora energi som du alltid sprider ut.. Ditt leende och ditt skratt. Din vänlighet och din humor. Vänlighet är lite fel ord, jag syftar mer på "kindness", känns som att det passar in bättre... You are so KIND. Jag håller hårt i dig och ingenting i världen kan beskriva hur glad jag är att jag har fått möjligheten till att ha en sådan bra relation med dig, min bror.
Jag ska även hinna med att plugga idag, har skrivit upp mig på omprovs tillfället på tisdag, jag ska göra ett hästkunskapsprov om blod och anding. Jag har inte gjort det så det blir vanligt prov. Sen ska jag väl göra någon rest kanske... Drar till gymmet rätt sent, kanske runt 16. Men nu ska jag dricka upp kaffet och sedan ut och gå i det fina vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback