Krigar med mig själv

Ja... Just nu har jag ett inre krig med mig själv. JAG VILL HA GODIS, NUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Men vafan jag har ätit godis typ varje dag nu känns det som! Vad fan är meningen med att käka regelbundet och nyttigt när man ändå bara förstör genom att äta godis! jävla cp godis sug jag får damp. Jag har precis ätit, och jag har druckit vatten. Så det är inte för att jag är törstig eller hungrig... Vad är det? VARFÖÖÖÖÖÖR... Jag ska stå emot det här jag ska göra det. Jag vill inte gå upp ett gram till. Jag får äta något annat, en skiva ananas kanske. Ja det ska jag göra. Eller något...

Btw så laddar jag ner avatar i blue ray format och det går sååååååååå långsamt. Dampidamp

Jag har rätt mycket damp nu för övrigt, på allt nästan!

Diarrekorv i ditt öga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett bra knep om man blir sugen så tar man lite äppelcidervinäger i ett glas vatten! Skitäckligt men mycket bra!

2010-04-27 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback